reklama

O chlapoch, ktorí iritujú aj úsmevom

V časoch, keď sa mladým mužom zapaľujú lýtka, sa pohyboval v mojom okolí chlapec, ktorý priťahoval problémy. Bol v tom úplne najlepší na svete, jednoducho borec. Stačilo, že sa zjavil vo vašej bezprostrednej blízkosti, alebo vám pri bare kúpil drink, a s určitosťou ste mali okrem nápoja, aj o jeden problém naviac. V tom momente by vám nepomohol ani kominár a jeho šťastné sadze, ani trikrát popľutá podkova pre šťastie v zadnom vrecku nohavíc a domnievam sa, že už ani oblíznutie čiernej mačky. Prosto, v tom okamihu sa na vás nalepila čierno-čierna smola.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Dievčence sa vám od toho momentu začali vyhýbať oblúkom, ako keď na chodníku človek obchádza psie exkrementy a testosterónom prebujnení mládenci na vás okamžite vyskúšali niekoľko chvatov a hmatov odpozorovaných z pirátskych kópií hongkongských akčných filmov. Nikdy som celkom nepochopil, čo bolo spúšťačom celého radu nešťastných príhod, ktoré sa spustili hneď potom, ako sa na mňa prilepil tento „kamarát". Po pravidelných negatívnych skúsenostiach som si však už bol úplne istý, že na vine je skutočne on, hoci priznávam, že toto zistenie úplne popieralo zdravý rozum.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Paradoxné na tom všetkom bolo však to, že tento „troublemaker" nebol žiadny netvor, ani ohyzd. Nesprával sa dokonca ani agresívne. Jednoducho mal asi iba taký ten pohľad a výraz, ktorý niečím iritoval. Možno bola na vine len nejaká nepatrná odchýlka v anatómii tváre, možno zrastené obočie, alebo iný mimický nepomer. Isté však je, že dievčatá odpudzoval ako gore-tex vodu, a na bitkárov pôsobil ako červené trenky na moriaka, na babkinom dvore.

Prešli roky a ja si na chalana, ktorý iritoval a odpudzoval zároveň, spomeniem vždy, keď na televíznej obrazovke zhliadnem nejakého politika. Ako červené súkno na býka, na mňa pôsobia hlavne lídri politických strán, a žiaľ v poslednom čase aj tí, ku ktorým som ešte nedávno prejavoval sympatie. Najhoršie však na tom je, že pomaly mi na nich začína prekážať aj úsmev a obávam sa, že moja podráždenosť sa bude stupňovať až do skorej jari.

Jozef Kuric

Jozef Kuric

Bloger 
  • Počet článkov:  333
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Odpočúvač ľudských príbehov, sliedič reality, predčítač, bloger majúci záľubu v literatúre a občasný fúkač bublifrkov, s prechodným pobytom v daždivom Maconde a na Facebooku. Zoznam autorových rubrík:  HistóriaNa cesteSranda musí byťBulvárŠkolstvoPolitická realitaHudobná sekciaZápisky a spomienkyNázoryPokus o literatúruCogito ergo...Tvorivosť

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu