reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Kuric

Jozef Kuric

Bloger 
  • Počet článkov:  333
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Odpočúvač ľudských príbehov, sliedič reality, predčítač, bloger majúci záľubu v literatúre a občasný fúkač bublifrkov, s prechodným pobytom v daždivom Maconde a na Facebooku. Zoznam autorových rubrík:  HistóriaNa cesteSranda musí byťBulvárŠkolstvoPolitická realitaHudobná sekciaZápisky a spomienkyNázoryPokus o literatúruCogito ergo...Tvorivosť

reklama

Na ceste

Správa z Istrie: Turisti, naturisti a plážové poviedky

Jozef Kuric

Správa z Istrie: Turisti, naturisti a plážové poviedky

Slovenský minister zahraničných vecí Miroslav Lajčák sa po vstupe Chorvátska do Európskej únie na svojom blogu vyjadril, že "slovenské more" je odteraz o čosi bližšie. Pridal sa tak k poblúznenej eufórií slovenských televíznych žurnalistov, ktorí po zavŕšení chorvátskeho integračného procesu vyhlasovali, že cesta slovenského dovolenkára k Jadranskému moru sa stane hneď po polnoci jednoduchšou.

  • 6. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 483x
  • 56
Arrivederci Venezia

Jozef Kuric

Arrivederci Venezia

V čase mojich detských liet, v období letných horúčav, som často poobede oddychoval na kanape u starých rodičov. Nemal som vždy potrebu zdriemnuť si, často stačilo len snívať s otvorenými očami. Najradšej som tak činil práve na tejto rustikálnej pohovke, otočený tvárou k stene, ktorú zdobil veľký gobelín zobrazujúci Benátky s povestnými kanálmi a gondolami.

  • 13. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Demänovská jaskyňa slobody

Jozef Kuric

Demänovská jaskyňa slobody

Jaskyne považujem za fascinujúce, desivé a tajomné zároveň. Asi aj preto, vždy keď mám možnosť, alebo cestu okolo, pri niektorej sa zastavím a nakuknem. Samozrejme, že mám na mysli iba tie, ktoré sú už niekoľko desaťročí sprístupnené turistom. Takú Demänovskú jaskyňu slobody navštevujem skoro s ročnou periodicitou, ako keď človek navštevuje vzdialenejších príbuzných. Už jej názov prezrádza, že táto jaskyňa sa nachádza v Demänovskej doline na severnej strane Nízkych Tatier, asi 13 km južne od Liptovského Mikuláša.

  • 10. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Odborno-vlastivedno-kultúrno-zábavno-poznávacia exkurzia

Jozef Kuric

Odborno-vlastivedno-kultúrno-zábavno-poznávacia exkurzia

Jozef ideš na výlet? Idem! Takto sa ma opýtal kolega (organizátor exkurzie), a ja som mu takto stručne na jeho otázku odpovedal. Ja a moji kolegovia sme sa s približnou trasou nechali oboznámiť až asi dva dni pred odchodom, ináč všetko bolo v réžii "vedúceho exkurzie". On naplánoval dvojdňový výletík za krásami Liptova, ktorý sme pracovne nazvali "Odborno-vlastivedno-kultúrno-zábavno-poznávacia exkurzia".

  • 7. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Normálna školská exkurzia (Za prameňom Nitry a ešte ďalej).

Jozef Kuric

Normálna školská exkurzia (Za prameňom Nitry a ešte ďalej).

Môj príspevok bude súvisieť tak trocha s témou o výchove k vlastenectvu na školách a tak trocha s častým názorom verejnosti, že školské exkurzie sú len bezduché výletiky, vyvaľovanie sa po chatkách a nakupovanie v cudzích mestách Slovenska. Chcem použiť príklad jednej obyčajnej exkurzie, ktorej som bol účastný. Nechcem sa však samochváliť vysokou schopnosťou prípravy exkurzie ani svojim pedagogickým majstrovstvom a preto tento blog venujem dvojdňovej školskej exkurzii, ktorú naplánoval môj kolega na dva júnové dni a ja som mu robil pedagogicko-dozorujúceho sparingpartnera.

  • 23. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu