reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Kuric

Jozef Kuric

Bloger 
  • Počet článkov:  333
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Odpočúvač ľudských príbehov, sliedič reality, predčítač, bloger majúci záľubu v literatúre a občasný fúkač bublifrkov, s prechodným pobytom v daždivom Maconde a na Facebooku. Zoznam autorových rubrík:  HistóriaNa cesteSranda musí byťBulvárŠkolstvoPolitická realitaHudobná sekciaZápisky a spomienkyNázoryPokus o literatúruCogito ergo...Tvorivosť

reklama

Bulvár

Zaspievajme si Kalinku a budeme legendou

Jozef Kuric

Zaspievajme si Kalinku a budeme legendou

Byť živou hudobnou legendou na Slovensku je už pomaly samostatnou kategóriou národného folklóru. Najhoršie na tom celom je, že staré legendy, aj keď už nemajú čím osloviť, sa neustále vyhrabú na javiská, rozpadávajú sa a znova obnovujú. Samozrejme, že tento fenomén sa objavuje aj v iných hudobne vyspelejších krajinách, ale na Slovensku má tento recyklačný jav o čosi chorobnejšie rozmery.

  • 7. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 476x
  • 11
Pozrel som si Let´s Dance. Apokalypsa sa odkladá!

Jozef Kuric

Pozrel som si Let´s Dance. Apokalypsa sa odkladá!

Tak som si teda pozrel tú slávnu tanečnú televíznu šou, v ktorej mediálne známe osobnosti absolvujú svoj oneskorený tanečný venček. Niežeby som dovtedy vôbec nevedel o čo ide. V obraze som bol už dávno, len som z tohto zábavného formátu nebol až taký nadšený, ako veľká časť národa. Mal som na to svoje dôvody, ktoré vôbec nesúvisia s bojkotom televízneho vysielania, len ma akosi nebaví zízať na trojhodinový prenos tancujúcich celebrít.

  • 25. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 734x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu