reklama

Mal som sen ako ujo King

Mal som sen...o krajine, kde už najvýnosnejším zdrojom podnikania nebolo priživovanie sa na štátnych zákazkách, a kde najgeniálnejším podnikateľským zámerom na zabezpečenie seba a rodiny, až do siedmeho pokolenia, nebolo len podanie prihlášky do verejnej súťaže.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Mal som sen...o krajine, kde liekom na ekonomické krízy neboli len predražené štátne projekty a projekty verejno-súkromného partnerstva (PPP), a kde vláda nezadlžovala zbytočne ďalšie generácie.

Mal som sen...o krajine, kde sa za zvyšovanie zamestnanosti nepovažovalo zriaďovanie pochybných sociálnych podnikov, ale skutočná sociálna a zamestnanecká politika a podpora tvorcov pracovných miest.

Mal som sen...o krajine, ktorá efektívne čerpala finančné prostriedky ponúkané ostatnými partnermi veľkej európskej rodiny, o krajine, ktorá používala tieto financie v súlade s dohodami a pravidlami, a konečne sa zbavila nálepky provinčnej zaostalosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mal som sen ...o krajine, kde sa dostalo každému primeranej zdravotnej starostlivosti , kde sa neorganizovali verejné a pouličné zbierky na zakúpenie potrebných medicínskych prístrojov, o krajine, kde sa ľudia dožívali zaslúženého dôchodku, finančne posilnení a aj o slušné výnosy z druhého piliéra dôchodkového sporenia.

Mal som sen...o krajine, v ktorej sa mladé rodiny dostali k vlastnému bývaniu aj iným, štandardnejším spôsobom, než sú nedosiahnuteľné mladomanželské pôžičky, a kde sa deti rodili nielen z dôvodu jednorázového štátneho príspevku pri ich narodení.

Mal som sen...o krajine, kde sa sudcovia už neospravedlňovali za svoje zlyhania slepotou bohyne spravodlivosti, nestýkali sa s podsvetím a na ich čele stáli skutočné morálne a erudované autority, ktoré boli príkladom aj pre poslaneckú snemovňu, ministerstvá a ostatné silové zložky tejto krajiny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mal som sen...o krajine, kde sa ľuďom nevnucoval cit k vlasti zákonom, kde politici neperzekvovali novinárov a ctili si hlas a vôľu občana.

Mal som sen...o krajine, kde úcta k prírode bola viac ako záujmy bohatých,a kde sa v národných parkoch nestavali lunaparky.

Mal som sen..., že sa do parlamentu nedostala tá najnárodnejšia slovenská strana a zostala tak za bránami parlamentu, hašteriac a trhajúc sa na pravú a starú, nechávajúc si tak zájsť chuť na všetky tie ďalšie predaje emisií a všetky tie verejné obstarávania a nástenkové tendre.

Mal som sen..., že 12. júna tohto roku, slnečné lúče nasmerovali ľudí namiesto do záhradiek a na slovenské končiare, do volených miestností, k volebným urnám a účasť na voľbách bola najvyššia za celé slobodné ponovembrové obdobie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mal som sen..., že konečne zvíťazil rozum.

Jozef Kuric

Jozef Kuric

Bloger 
  • Počet článkov:  333
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Odpočúvač ľudských príbehov, sliedič reality, predčítač, bloger majúci záľubu v literatúre a občasný fúkač bublifrkov, s prechodným pobytom v daždivom Maconde a na Facebooku. Zoznam autorových rubrík:  HistóriaNa cesteSranda musí byťBulvárŠkolstvoPolitická realitaHudobná sekciaZápisky a spomienkyNázoryPokus o literatúruCogito ergo...Tvorivosť

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu